Bangkok naar Denpasar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simone - WaarBenJij.nu Bangkok naar Denpasar - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Simone - WaarBenJij.nu

Bangkok naar Denpasar

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

14 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

Voor het eerst in mijn leven een nacht op de stoelen van de luchthaven geslapen. Het slapen was opzich geen probleem, ik was doodmoe na de hele dag slenteren in het winkelcentrum. Helaas was er nergens meer iets te eten te krijgen, dus moest ik de avond door op water en chips. Om 5 uur 's morgens kon ik eindelijk inchecken en op naar Bali. Aangekomen in Bali schrok ik wel van de visa prijs van 35 dollar per maand!

Eenmaal door de douane ben ik met een Australisch stel in de taxi gestapt naar Seminyak. Zij moesten eerder de taxi uit dus heb ik de rest gelopen. Eenmaal in mijn hostel aangekomen, kon ik direct inchecken en ben ik nog even gaan slapen. Helaas werd ik wakker met allerlei bultjes. Het konden twee dingen zijn. Of bedbugs of muggen. Ik vroeg aan de receptie of ze last hadden van bedbugs, maar ze verzekerde mij dat dit niet het geval was. Dus ik ben niet gewisseld, wel heb ik mijn tas uit de kamer gedaan en in de flightbag gelaten. Binnen zo'n 10 minuten na mijn middagslaapje, leerde ik mijn Duitse kamergenootjes kennen. Samen zijn we voor lunch/diner gegaan naar een geweldig restaurant dichtbij het hotel. Dat was echt even genieten, een keer wat anders dan Thais eten.

Vervolgens ben ik vol angst naar bed gegaan. En midden in de nacht werd ik wakker, vol bulten. Ja hoor, ik had weer bedbugs. Maar ik was te moe om mijn bed te wisselen, dus de volgende ochtend zat ik helemaal onder. Gelukkig had Matt voor vandaag een geweldig luxe hotel geboekt, dus kon ik daar water koken en mijn kleren uitwassen.

Het was vreemd om Matt weer te zien na 6 jaar. Ik ken hem van Peter en mijn reis in Zuid Amerika. Na een wat onwennige dag, was het de volgende dag weer vrij normaal. Iedere dag hebben we hetzelfde gedaan, strand/zwembad, eten en daarna cocktails op het strand in de zitzakken :). Heerlijk ontspannen dus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 6453

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 31 December 2014

Reisje twee door Azië

Landen bezocht: