Vluchtende kikker - Mulu - Reisverslag uit Miri, Maleisië van Simone - WaarBenJij.nu Vluchtende kikker - Mulu - Reisverslag uit Miri, Maleisië van Simone - WaarBenJij.nu

Vluchtende kikker - Mulu

Blijf op de hoogte en volg Simone

24 September 2014 | Maleisië, Miri

Vanmorgen had ik nog een tour gepland staan met mijn Oostenrijkse en Duitse vrienden. We hebben de Skywalk van het park gedaan. Allerlei hangende bruggen tussen de bomen boven de jungle. Het was eigenlijk net zoiets als ik al eerder in Maleisië gedaan had.

Vervolgens ben ik alleen teruggegaan en ben ik gaan douchen. Het weer werd vreselijk, keiharde regen. Ik ben even gaan dutten op de bank en vervolgens ben ik gaan lunchen met Sophie en James, mijn hostel vrienden. Om een uur had ik een tour gepland staan, waar ik al de hele week bang voor was. Namelijk naar de razercave. Razers zijn slangen die in het donker vogeltjes en vleermuizen kunnen zien en buit kunnen maken. Voor ons schijnen ze ongevaarlijk te zijn. De hele grot zat vol spinnen en gigantisch krekels. We moesten via touwen klimmen en klauteren, wat de grot uitdagender maakte. Ik vond het een hele leuke tour. Mijn gids wist dat ik niet zo van de beestjes ben en maakte daarom ook de hele tijd opmerkingen tegen mij.

Die avond het ik wederom met Sophie en James gegeten en daarna lekker gaan slapen.

De halve nacht werd ik wakker gehouden door de babykat. Deze had een kikker gevonden, die de hele tijd uit zijn bek probeerde te ontsnappen. De kat bleef er maar achteraan zitten.
Vervolgens sprong de kat in mijn bed op mijn kussen. Ik heb dus als eerste even goed gecheckt of er geen kikker in mijn bed zat en vervolgens de kat eruit geknikkerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 6421

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 31 December 2014

Reisje twee door Azië

Landen bezocht: