Klimtalent - Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Simone - WaarBenJij.nu Klimtalent - Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Simone - WaarBenJij.nu

Klimtalent - Kota Kinabalu

Blijf op de hoogte en volg Simone

21 September 2014 | Maleisië, Kota Kinabalu

Vanmorgen zijn we eerst nog met z'n drieën naar de markt geweest. Op deze markt verkopen ze allemaal rommel, soort heidemarkt. Helaas werden er ook dieren verkocht. Allemaal arme puppy's, katten en konijnen in kooitjes.

Vervolgens hebben we afscheid genomen van Wouter en zijn frank en ik naar de kinabalu berg gegaan. Frank en ik hebben behoorlijk wat routes afgelegd, dwars door de jungle. We vonden het allebei geen 200 euro waard om naar de top van de berg te gaan.

Na de wandeling, konden we gelukkig met een busje gratis mee terug naar beneden. Vanaf daar hebben we een taxi gedeeld met een Schotse vrouw.

Ondertussen had ik met de taxi chauffeur geregeld dat hij mij zou ophalen in de ochtend, om naar de luchthaven te gaan.

Frank en ik zijn in de regen op zoek gegaan naar een restaurantje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 6432

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 31 December 2014

Reisje twee door Azië

Landen bezocht: