Kota kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Simone - WaarBenJij.nu Kota kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Simone - WaarBenJij.nu

Kota kinabalu

Blijf op de hoogte en volg Simone

20 September 2014 | Maleisië, Kota Kinabalu

De eerste dag in KK hadden we niet echt iets gepland. Frank en ik hebben uitgeslapen, terwijl Wouter al op pad was. Frank en ik besloten tijdens het ontbijt dat we wel een dagje wilde zwemmen. We besloten naar het aquapark te gaan.

Bij de aankomst, werden we tegengehouden, want we moesten eerst luisteren naar een jongen die ons wilde vertellen over de conditie van het zwembad. Om te beginnen, het water was groen, door een verkeerd mix van palm.. En chloor oid. Vervolgens hoorde we dat 2/3 van de glijbanen kapot was. Dus we mochten voor de prijs van 2 personen ipv 3 personen naar binnen. Er was niet heel veel te beleven, maar het was wel even lekker om te zwemmen. Alleen bleek ik later heel erg allergisch te zijn voor het water, dus nog meer bulten..

In het zwembad hadden ze een soort kabelbaan. Het leuke daarbij was dat iedereen stopte met zwemmen, om frank en Wouter aan te moedigen.

Verder hebben we weinig gedaan na het avondeten. Ik had wederom bedbugs van de bank. Mijn kleding werd direct gestoomd en ik moest douchen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 6415

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 31 December 2014

Reisje twee door Azië

Landen bezocht: