van Sandakan naar Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Simone - WaarBenJij.nu van Sandakan naar Kota Kinabalu - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Simone - WaarBenJij.nu

van Sandakan naar Kota Kinabalu

Blijf op de hoogte en volg Simone

19 September 2014 | Maleisië, Kota Kinabalu

Vanaf Sandakan hebben we een taxi en Bus genomen naar Kota Kinaburi. We moesten even wachten, want ook hier gaat het vervoer pas zodra het bijna vol is. Eenmaal aangekomen hebben we super veel hostels uitgecheckt en uiteindelijk maar een gekozen.

In het hostel werd ons vertelt dat er een wandelroute door de stad uitgezet was. We kregen een kaart mee en konden vervolgens op zoek naar de punten. Dit bleek een flinke tegenvaller, het leek erop dat ze een rondje stad hadden gedaan en overal bij gezegd hadden, o dit is wel speciaal. Het was echt drie keer niks.

We hebben eerst even lekker genikst, daarna zijn we naar de avondmarkt gegaan aan het water. Hier hebben we vis en schaaldieren gegeten. Frank was redelijk onder de indruk van de vieze oude mannen witte mannen die hier met jonge Aziatische jongens aan het dineren waren.

Na het diner zijn we nog even in het winkelcentrum rondgeslenterd. Hierna zaten we lekker in de lobby te internetten, maar kreeg ik helaas weer last van bedbugs, die blijkbaar in de bank zaten. Ik moest gaan douchen, terwijl de bank compleet gestoomd werd.