Gili T. - Reisverslag uit Gilis, Indonesië van Simone - WaarBenJij.nu Gili T. - Reisverslag uit Gilis, Indonesië van Simone - WaarBenJij.nu

Gili T.

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

24 Augustus 2014 | Indonesië, Gilis

Vandaag zijn we na het ontbijt op zoek gegaan naar de duikbril en snorkel voor mij. Zoals gewoonlijk kon ik weer geen keuze maken en duurde het een halve eeuw. Gelukkig kwam ik een mooie roze tegen en heb ik die gekocht.

Daarna hebben we een fiets met reuze banden gehuurd en zijn we op zoek gegaan naar de schildpadden, maar doordat we vrij laat waren, stond het water al redelijk laag. We moesten over rotsen en stenen klimmen en golven doorstaan om uiteindelijk in het gebied te komen. Ik had mijn masker nog niet uitgewassen en stoten elke keer mijn tenen tegen de stenen en vond er niks aan. Dus Matt kwam me redden en sleepte me het water in. Uiteindelijk snorkelend, kon ik in eerste instantie niks zien, omdat mijn bril beslagen was. Na een aantal keren flink getuft te hebben, kon ik eindelijk genieten van het mooie koraal en de visjes. Maar helaas hier geen schildpadden kunnen vinden en de stroming was te sterk om terug te zwemmen.

Vandaag was ook de dag van de bruiloft dus we moesten op tijd terug om ons klaar te maken. Matt ging eerst nog cocktails drinken dus ik had even extra tijd. Vervolgens ben ik bij de jongens aangeschoven met een heerlijk pina colada. Daarna op naar de bruiloft voor de ceremonie. Het bruidspaar was prachtig, alleen sprak de dominee Sean de hele tijd verkeerd uit en was iedereen lacherig. Voor de ceremonie kregen we de hele tijd mojitos, bier, water en andere cocktails in onze handen gedrukt. Na de ceremonie ging het bruidspaar naar het strand voor een fotoshoot en kregen wij cocktails en hapjes onder begeleiding van een band. Tijdens het diner ben ik terug gegaan naar het hotel, heb daar een hapje gegeten met een Amerikaanse jongen en vervolgens heb ik mijn haren gedaan en ben ik even met m'n ouders gaan appen en uiteindelijk weer lekker in slaap gevallen, tot een dronken Matt mij kwam halen voor het feest :). Het feest was super gezellig, met onze hotel buren Catharina en Jack en alle andere die ik eerder had leren kennen. Om 1 uur was het alleen al afgelopen en was er nog een after party, alleen was Matt veel te dronken, dus zijn we gegaan. Ik ben nog even naar het feest aan de overkant van het hotel geweest en heb daarna nog lekker gezwommen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 6447

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 31 December 2014

Reisje twee door Azië

Landen bezocht: