Gillis naar Denpasar - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Simone - WaarBenJij.nu Gillis naar Denpasar - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Simone - WaarBenJij.nu

Gillis naar Denpasar

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

26 Augustus 2014 | Indonesië, Denpasar

Vandaag helaas afscheid moeten nemen van de groep en ook van Matt. Hij gaat nog verder met zijn zusje naar Lembongan en ik naar Sulawesi.

Ik had een boot eerder dan Matt. Bij het inladen van mijn tas zag ik mijn regenjas vallen. Ik riep dat die van mij was, maar dat hielp niet. Dus maar aan boord gegaan, in de hoop hem later terug te krijgen.

De boot ging voorspoedig, direct daarna was er transfer naar de luchthaven en daarna mijn vlucht, alleen deze had een vertraging van 2 uur.

Eenmaal aangekomen in Makassar, heb ik een taxi gedeeld met twee oudere stellen uit Duitsland en Frankrijk.

Mijn hotelkamer viel vies tegen, maar ik had geen energie om te klagen. Ik denk dat Matt mij gewoon te luxe kamers had gegeven de afgelopen dagen.. Nu is het backpackers bestaan weer begonnen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 6448

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 31 December 2014

Reisje twee door Azië

Landen bezocht: