Derawan naar Berau - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Simone - WaarBenJij.nu Derawan naar Berau - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Simone - WaarBenJij.nu

Derawan naar Berau

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

11 September 2014 | Indonesië, Balikpapan

Vandaag vroeg mijn laatste dingen van het duiken afgerond en de boot naar het vaste land geregeld.

Direct op het vaste land kon ik een auto pakken die mij naar Berau zou brengen, waar ik een dagje moest wachten op mijn vlucht.

De chauffeur kocht me bananen en reed lekker snel door. Eenmaal aangekomen hielp hij mij een hotel te vinden. Ik kwam terecht in een homestay. De mensen daar vonden mij zeer interessant en stonden de hele tijd op mijn deur te kloppen om mij uit te nodigen. 'S avonds ben ik met hen meegegaan naar de rivier, om een vers sapje te drinken. Super lieve familie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 6423

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 31 December 2014

Reisje twee door Azië

Landen bezocht: