Famosos - Bira - Reisverslag uit Toraja, Indonesië van Simone - WaarBenJij.nu Famosos - Bira - Reisverslag uit Toraja, Indonesië van Simone - WaarBenJij.nu

Famosos - Bira

Blijf op de hoogte en volg Simone

31 Augustus 2014 | Indonesië, Toraja

Na een nachtbus van 9 uur zijn we in een auto gestapt en direct naar Bira doorgereden. Om 1 uur waren we in het stadje. We hadden nog geen hotel dus gingen omstebeurt op zoek. Ik kon hier niet alleen over straat, iedereen wilde non stop op de foto. Het stond al in de lonely planet geschreven, dat als je in je bikini op het strand zal zijn op zondag, iedereen op de foto wil. Uiteindelijk na lang zoeken en lang wachten op het ontbijt, hadden we iets gevonden.

Daarna naar het strand gegaan, waar we als ware bekende werden ontvangen, de een na de ander die met ons op de foto wilde. Uiteindelijk zijn we een heel stuk doorgelopen om een prive strandje te bemachtigen. Bij terugkomst ging het weer hetzelfde.

We hebben 's avonds nog een biertje gedaan.