Gili Trawangan - Reisverslag uit Gilis, Indonesië van Simone - WaarBenJij.nu Gili Trawangan - Reisverslag uit Gilis, Indonesië van Simone - WaarBenJij.nu

Gili Trawangan

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

25 Augustus 2014 | Indonesië, Gilis

Na een heerlijk ontbijtje zijn we wederom gaan snorkelen. Dit keer hebben we ons laten afzetten met paard en wagen.

We hadden onze spullen op het strand achtergelaten en zijn toen gaan snorkelen. Na enkele minuten kwamen we al een schildpad tegen, daarna zagen we er direct nog twee. We zijn de grootste gaan volgen en hebben foto's gemaakt. Super leuk, iedere keer weer om die beesten te zien.

Na wat foto's hebben we nog lekker in een hutje op het strand genoten van een sprite en daarna de wandeling teruggemaakt. Leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen ding aan het doen is. Mensen aan de zijkant die boten aan het bouwen zijn en vissers.

Onderweg besloten we dat we een massage wilde, maar helaas bleek iedere plek vol te zitten. Dus zijn we eerst gaan douchen en hebben we daarna met de groep van de bruiloft op zitzakken op het strand geluncht en gedronken. Super gezellig met 80 man. Hier kwamen de verhalen. Een van de jongens was zich behoorlijk aan het uitsloven op de bruiloft en had daar ook zijn kniebanden verrekt. Dus liep nu leunend op een bamboostok, met een plastic zak met ijsblokjes rond. Een ander was zijn trouwring verloren.

Matt en ik zijn tussendoor nog voor een massage gegaan. Heeeeerlijk! De beste die ik ooit heb gehad, kijkend naar het strand.

Na de massage ben ik nog teruggegaan naar de groep en daarna heeft Matt mij meegenomen voor een laatst diner op het strand.