Van Amsterdam naar Bangkok (dag 1) - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Simone - WaarBenJij.nu Van Amsterdam naar Bangkok (dag 1) - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Simone - WaarBenJij.nu

Van Amsterdam naar Bangkok (dag 1)

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

01 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Het is een beetje raar om een dagboek terug te schrijven. Ik was helemaal niet van plan een dagboek bij te gaan houden, maar heb ontdekt dat dit toch best wel handig is, gezien ik plaatsen en activiteiten veel te snel als normaal ga zien.

Dag 1 van de reis, hier hoef ik gelukkig niet veel over te schrijven. De reis begon in Ede, met de trein naar Amsterdam. Eenmaal aangekomen op Schiphol stond mijn groepje met vrienden en familie al klaar voor vertrek! Ik heb even met de ouders gesproken en vervolgens zijn we gaan inchecken bij KLM. Ik wilde de hele groep inchecken bij de automaat, maar dit bleek helaas niet mogelijk te zijn. Vervolgens heb ik het geprobeerd bij de balie en kon ik alleen zelf incheckt worden. Dus moest ik in een lange wachtrij om de rest van de groep incheckt te krijgen. Een lekker begin van de reis kan je wel zeggen. Gelukkig kwam het na ruim 1,5 uur goed en kon ik nog even een hoofdband voor mijn go pro aanschaffen. Vervolgens zijn we gaan boarden en met een regelrechte vlucht in Bangkok aangekomen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 6441

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2014 - 31 December 2014

Reisje twee door Azië

Landen bezocht: